Pieslēgties

Diskusijas

Diskusiju sadaļā Jūs varat uzsākt diskusiju par Jums interesējošu jautājumu, kā arī Jūs varat piedalīties citu lietotāju sāktajās diskusijās. Diskusiju sadaļa aptver dažādu tēmu spektru un tajā ar informāciju dalās dažādās nozarēs strādājoši uzņēmēji.

Uzsākt jaunu diskusiju
60

Reklāmu veidi

Kādus reklāmu veidus Jūs izmantojat? Padalieties ar pieredzi, ko iesakiet, ko nē.

Diskusiju uzsāka pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem
pārstāvis/-e
no RCKS, SIA
pirms 7 gadiem

Pirmkārt tas atkarīgs no nozares, kurā darbojaties. Mūsu pašreizējā pieredze rāda to, ka vislabākā reklāma ir no mutes mutē, kad par jums runā, iesaka. Tomēr, lai šāda reklāma darbotos ir jābūt patiešām labam produktam/pakalpojumam jābūt, citādi tā darbosies pretējā virzienā.
Mūsu pieeja ir apkalpot katru klientu tā, lai aizejot viņš būtu priecīgs un apmierināts, gan izskaidrojot visus interesējošos jautājumus, gan uzcienājot ar kafiju, pat ja gadās kāda brāķa detaļa, to nomainām bez papildus samaksas un atkal cilvēks priecīgs, rodas sajūta, ka viņš ir starp savējiem- tas ir svarīgi. To panākt var tikai ar kvalitatīvu darbu un pozitīvu attieksmi pret klientu.
Pārējie materiāli būtu vizītkartes, flyeri, sludinājumi, ar radio un tv neaizraujamies,jo esam vēl salīdzinoši mazi (3 servisi).

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Esat veikuši arī kādu monitoringu, cik vizītkartes, flyeri, un sludinājumi ir efektīvi.
Esmu dzirdējis ļoti atšķirīgus viedokļus attiecībā uz reklāmu, ka lielākoties efektīvas tomēŗ ir tās, kas ir neierastas reklāmas.

pārstāvis/-e
no RCKS, SIA
pirms 7 gadiem

Vizītkarte parāda uzņēmuma seju, tādai jābūt. Gan noformējums, gan ietvertā informācija dod priekšstatu par uzņēmumu, ja vizītkarte piesaista, tad lielākas iespējas iegūt klientus. Uzskatu, ka ir atšķirība vai savu informāciju klientam iedod pierakstītu ar roku uz lapiņas vai par to jau padomāts un sagatavota vizītkarte ar uzņēmuma nosaukumu, logo, kontaktinfo un arī darbības veidu.
Domāju, ka vizītkarte pavisam noteikti ir viens no rīkiem ar kuriem vērts strādāt.
Monitoringu atsevišķi neveicam, neesam tik liels uzņēmums. Tomēr atdeve no vizītkartēm ir jūtama.

pārstāvis/-e
no AIPLIGHTS, SIA
pirms 7 gadiem

Pilnībā piekrītu!
Esmu pieķēris sevi, ka tieši vizītkartes tiek saglabātas. Bukleti, flaijeri parasti tiek lidināti laukā, ne tāpēc, ka tev ir necieņa pret devēju, bet vienkārši trūkst laika tos lasīt. Bet vizītkarte ir neliela izmēra, sākumā ērti ievietot makā, pēc tam vizītkaršu blociņā.

pārstāvis/-e
no ZARS&Co, SIA
pirms 6 gadiem

.....tad tai jabū paša izdomātai ģeniālai jaunai domai,jo visu pārējo jau kāds ir izdomājis,vai jābleķo par šādas idejas ģenerēšanu.....

pārstāvis/-e
no INTERSTARS, SIA
pirms 7 gadiem

pilnīgi piekrītu :))

pārstāvis/-e
no CIPARS VG, IK
pirms 3 gadiem

Pilnībā piekrītu teiktajam. Pagaidām reklāma nav devusi nekādu labumu, visis klienti ir atnākuši, jo kāds ieteicis. Bet tāda ir mūsu nozares specifika.

pārstāvis/-e
no Mans Darbs, IK
pirms 7 gadiem

Par kuru vidi - un cik esi gatavs maksāt. Kura tava klientūra utt.

pārstāvis/-e
no Excellent Attitude, SIA
pirms 7 gadiem

Jābūt tur, kur ir uznemuma klienti, kur vērstas ir viņu acis un ausis.

pārstāvis/-e
no Appmeway, SIA
pirms 7 gadiem

Es ieteiktu sākt ar labu klientu apkalpošanu.. Atcerēties par nozīmīgiem datumiem jūsu klientiem.. Izrādīt interesi par katru sīkumu.. Labais vārds pats aizies tālāk.

konkrēti Jūsu gadījumā ieteiktu kolektīvās iepirkšanās portālus, jo daudzi cilvēki pērk ar principu, ja ir atlaides tad varētu būt vērts apskatīt..

flayerus neiesaku,
sludinājumi noderēs, ja būs klients, kas meklē kaut ko konkrētu.. tādēļ ieteiktu rakstīt tādus pēc iespējas kodolīgāk, jo cilvēki, kas meklē noteikti cenšas taupīt laiku..
vizītkartes vienmēr noder kā rīks ar ko parādīt Jūsu uzņēmuma nopietnību..

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Paldies par lielisku ieteikumu! Noteikti ņemšu vērā.

pārstāvis/-e
no Excellent Attitude, SIA
pirms 7 gadiem

Piekrītu par izcilu klientu apkalpošanu.
Īpaši mūsu informācijas laikmetā, kad piedāvājums ir liels un apkārt ar "push" reklāmām ir nenormāls troksnis, primāri ir jārūpējas par esošajiem klientiem, jānotur viņu uzmanība, un mazāks uzsvars jāliek uz jaunu klientu meklēšanu.
Angliski ir labs teiciens "Stop hunting, start farming!"
Ja runājam par kolektīvās iepirkšanās portāliem, tie sāk zudēt savu aktualitāti.

pārstāvis/-e
no Appmeway, SIA
pirms 7 gadiem

netradicionālās reklāmas ir ļoti efektīgas, taču viņās nepieciešams ieguldīt pamatīgus līdzekļus, jo tādām kampaņām jābūt gana pārdomātām, lai panāktu vēlamo rezultātu..

pārstāvis/-e
no ASEIM, SIA
pirms 7 gadiem

Nepiekritīšu, ka netradicionālām reklāmām vienmēr vajag lielus līdzekļus. Esam, piemēram, rīkojuši "Piparbodīšu maratonu", kur ieguldījumi minimāli, lielākoties tikai balvas no katras bodes.

Vai, piemēram, - apavu maiņas/ziedošanas dienas, par kurām stāstīja visi lielākie portāli un radio. Izdevumi=0. protams, ka tajās dienās varbūt ar tirdzniecību švakāk, jo kurš pirks, ja dod par brīvu, bet atpazīstamību tas noteikti palielināja.

Maksas reklāmas šo trīs gadu laikā praktiski nav izmantotas (1x neliela reklāma Praktiskajā Latvietī pie raksta par apavu kopšanu, kurā konsultējām un 1x pamēģinājām ielikt atlaižu katalogu gudriem.lv, 1x LTV barterī). Šauras nišas uzņēmumam jau ir grūti novērtēt atdevi, tā auditorija jau var būt liela, bet tas vajadzīgais % ir nenosakāms. Tāpēc labāk kaut kā paši- mājas lapa, sociālie tīkli, forumi, sākumā arī sludinājumu portāli, preses relīzes, kāds kādreiz par mums tāpat uzraksta (Dienas Bizness, piemēram, 3x), netradicionālie varianti visādi :)

pārstāvis/-e
no Daily Print, SIA
pirms 7 gadiem

Mēs esam nonākuši pie atziņas, ka vispirms jāsaprot precīzi, ko mēs vēlamies sasniegt un tad uzrunāt nevis masu bet konkrētus uzņēmumus, kuriem mūsu piedāvājums mūsuprāt tajā brīdī ir visaktuālākais. Un par to "Farming" - zelta vārdi. Bieži vien esošie klienti nezin, ka viņiem vajag kaut ko, ko mēs varam piedāvāt. Visas nozares taču iet uz priekšu - jaunas tehnoloģijas, produkti utt.

pārstāvis/-e
no ZZ Dats, SIA
pirms 7 gadiem

Pirmkārt, viss atkarīgs no nozares, kurā strādājat, kā arī, kur koncentrējas Jūsu klienti. Jāsaprot, kā tos vislabāk sasniegt, uzrunāt. Pilnībā piekrītu Pētera Baumaņa no Daily Print, ka jāuzrunā ir nevis masa, bet konkrēti uzņēmumi / iespējamie produkta patērētāji.

pārstāvis/-e
no Excellent Attitude, SIA
pirms 7 gadiem

Tas tiesām tā ir, es domāju visi piekritīs, ka ir jāuzrunā savi klienti, bet jautājums ir KĀ to izdarīt, kā uzrunāt, kā iesaistīt, kā parādīt?
Piemēram, pastāstiet, kā varētu uzrunāt programmētājus (uzņēmumus)?

pārstāvis/-e
no Excellent Attitude, SIA
pirms 7 gadiem

/turpinājums iepriekšējam komentāram/ Kur ir Jūsu acis un ausis? :)

pārstāvis/-e
no ZARS&Co, SIA
pirms 6 gadiem

...biežāk uzrunājot un izskaidrojot lietas būtību(sūtot e-mail),tomēr saskaries ar zirņu mesšanu pret sienu...skaņa ir jēgas nav....

pārstāvis/-e
no Mans Darbs, IK
pirms 7 gadiem

Liekat pie manīm, lētāk, nāk meklētāji un piedāvātāji (darbu), ir kas iebrien tāpat, līdz gada beigām mierīgi, cenas ir runājamas, aprunājamas, nebūs tie tūkstoši un simti jātērē, lētākie varianti kā citur, linki no baneriem kur vajag, nekādu mistisku projekciju, 1 vieta vienam baneristam un neviens pa vidu nejaucas

pārstāvis/-e
no Inkato, SIA
pirms 7 gadiem

Bet kā šeit var ielikt sludinājumu, nu, piemēram, meklēju sadarbības partneri programmētāju?

pārstāvis/-e
no WHITE & BLANK, SIA
pirms 7 gadiem

Pagaidām nekā, bet es tev varu piedāvāt vienu Inese.

pārstāvis/-e
no AJ STUDIJA, SIA
pirms 7 gadiem

Sveiki. Es arī meklēju programmētāju. Vai varat padalīties ar kontaktu.

pārstāvis/-e
no WHITE & BLANK, SIA
pirms 7 gadiem

Jā, lūdzu uzraksti man privāti.

pārstāvis/-e
no Inkato, SIA
pirms 7 gadiem

Paldies, ņemšu to vērā, Robert!

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Caur privātajām vēstulēm noteikti jāraksta, bet es domāju, ka nebūtu grūti atrast. Man arī daži ir pazīstami, jautājums par kādu tēmu nepieciešams.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Varbūt kāds var padalīties ar pieredzi par reklāmām televīzijā? Zinu kādas tur ir cenas, bet tik precīzi nezinu par tiešo ieguvumu no šīm reklāmām. Vai tiešām ir tik efektīvas?

pārstāvis/-e
no eLaikmets, SIA
pirms 7 gadiem

Godīgi sakot reklāma šos divus pastāvēšanas gadus īsti nav bijusi vajadzīga - darbu ir pietiekoši daudz, un reizēm trūkst darbinieku, kas ar to tiktu galā.
Šādu situāciju veidojošie faktori uzskatu ka ir kvalitatīvi veikts darbs - tam jau ir lielākā rezonance. Tālāk jau no mutes mutē rodas jauni kontakti un līdz ar to arī jaunas vajadzības. Kā vēlviens svarīgs faktors ir tas, ka IT joma nekad nestāv uz vietas un bieži vien esošajiem projektiem tiek veikti uzlabojumi, paplašināšanas darbi vai uzlabots google draudzīgums.

pārstāvis/-e
no Zeikats, SIA
pirms 7 gadiem

Citāts: "Video materiālu televīzijas reklāmai par Jūsu uzņēmumu" . Ja biznesa produkts nav domāts jebkuram iedzīvotājam, tad reklāma nekādi nepalīdz. Piemēram, metāla zobratu izgatavošana.

pārstāvis/-e
no KREATIVIC, SIA
pirms 7 gadiem

Savukārt no savas pieredzes varu teikt, ka manā gadījumā ļoti labi strādā ar Google meklēšanas rezultātiem saistītā atdeve. Ne reizi neesmu izmantojis maksas reklāmas pakalpojumus avīzēs un portālos, par TV vispār nerunājot. Tas viss ir neadekvāti dārgi un nedod vajadzīgo atdevi. Mazliet piestrādājot pie SEO var sasniegt diezgan labus rezultātus.

pārstāvis/-e
no EXACTLY, SIA
pirms 3 gadiem

Jā šis ir pareizi, taču jāņem vērā dažas lietas.
1. SEO ir pinķerīgs darbs un ne visi to paši ņemsies darīt.
2. Pirms veikt SEO ir jāpadomā
a) par tuvākajiem plāniem saistībā ar mājas lapu, vai to neplānojiet mainīt pāris gadu laika periodā
b) jāizvērtē vai mājas lapa nav novecojusi un ir atbilstoši izgatavota, lai veiktu pilnvērtīgu SEO (jo bieži esmu teicis klientiem, ka nav jēgas ieguldīt naudu, ja lapa ir neatbilstoša, kurā nevar ieviest SEO izmaiņas, neatbalsta SEO sniegtās iespējas)
3. Ja plānojiet izmantot SEO pakalpojumus - pārdomājiet vai tas jums atmaksāsies, jo visbiežāk tas ir ilgstošs un nav lēts process.
4. Nekad neizmantojiet Black Hat SEO - aizgliegtās jeb ātrās SEO metodes.

Vienkāršākā valodā SEO sastāv no 2 lielām daļā un daudziem apapkšelementiem.
a) iekšējais SEO - darbs ar saturu, iekšējo tehnisko struktūru uzlabošanu
b) ārējais SEO - darbs ar augstvērtīgu ārējo resursu signālu "savienošanu"
ar jūsu mājas lapu.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

lasot šīs diskusijas man aiz vien vairāk liekas, ka būtu īpaši jāpiedomā pie mūsu vizītkeršu dizaina.

pārstāvis/-e
no GRAMMAR, SIA
pirms 7 gadiem

Runājot par reklāmu TV, tad mana pieredze rāda, kā tās efektivitāte = 0. Pirms pusotra gada no TV piedāvāja uzfilmēt 2 min. sižetu kuru parādītu TV7 un ievietotu katalogā Viss.lv.
Vajadzības pēc tā nejutu, bet likās interesanti un nolēmu pamēģināt. Rezultātā šo raidījumu redzēja divi mani esošie klienti un tas arī viss.
Man pašai nav laika skatīties TV, tātad tur jebkuru rādīto reklāmu es noteikti nebūšu redzējusi.
Visnotaļ ir daudz vairāk citu interesantu veidu kā sevi parādīt un noteikti ar zemākām izmaksām.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

bet par šo reklāmu jums bija kas jāmaksā?

pārstāvis/-e
no GRAMMAR, SIA
pirms 7 gadiem

Bija jāmaksā. Piedāvājums bija ar atlaidi, taču visumā tas noteikti nebija tā vērts.
Pēc pusgada TV piedāvāja atkārtoti parādīt šo reklāmas rullīti, bet es viennozīmīgi atteicos.

pārstāvis/-e
no Inkato, SIA
pirms 7 gadiem

Es nekad neskatos reklāmas. Vienmēr to laiku izmantoju citiem darbiem.

pārstāvis/-e
no GRAMMAR, SIA
pirms 7 gadiem

Par uzņēmumu tā nebija tīrā veida reklāma, bet gan kā sižets raidījumam.
Bet varu piekrist, ka garo reklāmas bloku laikā var pagūt ļoti daudz ko izdarīt.

pārstāvis/-e
no Xnet, SIA
pirms 7 gadiem

Ir labi būt visur, bet primāri jāorientējas uz iespējamo klientu. Jāizdomā kāda veida reklāmu izmantot - izmidža, vai produkta, vai kāda konkrēta piedāvājuma. attiecīgi var izvēlēties internetu - viss vieglāk konstatēt adevi. Plašākai publikai radio vai TV. Drukātā prese - jāskatās mērķauditorija. Protams, var mēģināt to visu darit caur kādu reklāmas aģentūru, kas veiktu visu nepieciešamo un izstrādātu reklāmas stratēģiju,

pārstāvis/-e
no AriZa, SIA
pirms 7 gadiem

zinat, esmu bijusi uz pāris labiem semināriem par reklāmu (LIAA organizētu). Labu domu graudu esmu uzķērusi-ir jāiet līdzi laikam arī reklāmā. Es runāju tieši par reklāmu TV-nejēdzīgi dārga un atgriezeniskā saite ļoti zema. Šai digitālajā laikmetā pirmo interesi mēs visi gūstam internetā un pēc tam ,ja ir ieinteresējis produkts- klātienē.
Pēc manām domām un pēc novērojumiem, ir labi,ja mērķauditorijas presē (piem. Dienas Bizness vai sieviešu auditorijai populārajos žurnālos varētu nopublicēt rakstu, interviju kā reklāmrakstu, tad gan būtu atdeve). Vēl no novērojumiem-ļoti laba reklāma ir arī Latv.radio1 no 9-10 katru darba dienas rītu ir labs raidījums KĀ LABĀK DZĪVOT. Ja tur tiktu uz interviju par kādu aktuālu tēmu (piem. biedrība,kurā es darbojos , tuvojoties aktuālam notikumam, tika ēterā )... Klausās ne tikai pensionāri. Bieži dzirdu,ka zvana jauni cilvēki.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

bet vai LIAA šos seminārus bieži rīko? esmu par tiem dzirdējis, bet jāsaka ka diemžēl nav izdevies nevienu no tiem apmeklēt.

Šajās diskusijās arī labi parādās manas aizdomas par to, ka pameklējot alternatīvas televīzijai reklāma var būt tiešām ļoti efektīva.

pārstāvis/-e
no AriZa, SIA
pirms 7 gadiem

jāseko LIAA jaunumiem, un gan jau ir vēl arī labāki semināri

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

ir daudzi arī tādi, kas televīzoru vispār neskatās. Aktuālākās ziņas uzzina no tvnet vai delfi portāliem (esmu tai skaitā)
Televīzija un attieksme pret to ir ļoti mainījusies pēdējos gados.

Paskatīšos par to LIAA, būtu ļoti ērti ja viņiem būtu twitter konts.

pārstāvis/-e
no AriZa, SIA
pirms 7 gadiem

tai skaitā, kas neskatās TV, esmu arī es. Atminos tos laikus,kad skatījos-pulti rokās un vismaz pusstundu cauri 50 kanāliem, jo , redz, nekā interesanta! :)
izmetu TV un redz! Dzīve ir skaista un tik daudz var uzspēt!

pārstāvis/-e
no Arise, SIA
pirms 7 gadiem

LIAA ir twitter konts https://twitter.com/LIAALatvija , kurš regulāri tiek atjaunots

pārstāvis/-e
no AUTOINFO, SIA
pirms 7 gadiem

Topika nosaukums ir ļoti izstiepts.
Pirmkārt ir jānoskaidro kādu nozari uzrunā „klients” un kāds ir viņa mērķis un mārketinga aktivitātēm atvēlētais budžets. No tā brīža var kalt plānus.
Vizītkartes, apdrukātas pildspalvas nav reklāma, bet biznesa estētikas sastāvdaļa!
Vispirms jāsaprot, ka ir XXI. gadsimts, un moderna firma nevar komunicēt bez savas mājas lapas. Labu priekšstatu par firmu neatstāj e kastes publiskajos serveros- inbox.lv, gmail.com, tvnet.lv utt.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

bet tad rodas jautājums - kā panākt, ka klienti nāk uz Jūsu mājas lapu?

pārstāvis/-e
no JARDI. Partneri, SIA
pirms 7 gadiem

Vienkārši. Klientam, lai viņš nāktu uz Jūsu lapu, no tā jābūt kādam labumam. Vai tas ir noderīgs, interesants vai izklaidējošs saturs, vai izcils piedāvājums.

pārstāvis/-e
no GSAgency, SIA
pirms 7 gadiem

Pilnīgi piekrītu!

pārstāvis/-e
no Arise, SIA
pirms 7 gadiem

Internetā ir daudz vērtīgas lasāmvielas par šo tēmu. Piemēram http://net.tutsplus.com/articles/web-roundups/50-ways-to-get-your-site-noticed/

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Šis tiešām ļoti noderēs liels paldies!

pārstāvis/-e
no TUF, SIA
pirms 7 gadiem

Pirmkārt tas atkarīgs no nozares, kurā darbojaties.

pārstāvis/-e
no Komandas Gars, SIA
pirms 7 gadiem

Bet es nevarētu piekrist, ka TV reklāmas būtu efektīvākas nekā kas cilvēkiem ļoti pārsteidzošs un jauns. Kas tāds, kas piesaista viņu uzmanību.

Atceros, ka bija vīrietis, kas virs LIDO itkā pielicis roku pie otrā stāva balkona "lidoja" gaisā. Pie tā pievienota bija augstskolas "Turība", es domāju, ka viņi sev uzmanību piesaistīja daudz vairāk un produktīvāk, nekā to būtu izdarījusi TV, pietam samaksājot vismaz 20 reiz mazāk par šo kampaņu.

pārstāvis/-e
no INTERSTARS, SIA
pirms 6 gadiem

vai kādam ir pieredze lielformāta reklamas izvietošanā pilsētā, gar šoseju u.c. uz reklāmas stendiem?

pārstāvis/-e
no AUTOINFO, SIA
pirms 6 gadiem

Vakar braucot no Vanšu tilta acīs idūrās labs reklāmas joks. Kafijas bodei blakus reklāmai ir uzlikts pulkstenis un āra termometrs. Reāli es pievēšu šai reklāmai savu uzmanīju, jo interesē cik ārā ir auksts. Malači !

pārstāvis/-e
no Teleline Latvia, SIA
pirms 6 gadiem

Labdien, uzņēmēji!
Vispirms jau paldies Mārim Krastiņam par uzsākto diskusiju!
Reklāma, komunikācija, Integrēta mārketinga komunikācija ir jomas, kas man tuvas, saprotamas. Pārlasot diskusijas, komentārus, redzams, ka lielai daļai nav pietiekamu zināšanu, un rezultātā - arī labas pieredzes it kā reklāmas laukā, lai gan nereti tas par ko runājat, nemaz nav reklāma.
Protams, ka ikvienam uzņēmējam iesaku padomāt, vēlams pirms biznesa uzsākšanas, par to, kā veidosiet sava uzņēmuma atpazīstamību, tēlu, reputāciju un arī - vai un kādas investīcijas paredzēsiet kādu produktu reklāmai?
Visu, ko Jūs darīsiet uzņēmuma vārdā, - liksiet darba sludinājumus, veidosiet sižetus TV, piedalīsieties kā eksperts intervijās, izveidosiet mājas lapu Interneta vidē, palaidīsiet baumas sociālos tīklos,..- to visu Jūsu potenciālie klienti saliks kopā un lems - gribēs viņi ar jums sadarboties, pirkt Jūsu produktus, vai nē.

pārstāvis/-e
no Teleline Latvia, SIA
pirms 6 gadiem

Turpinot Māra Krastiņa pacelto Reklāmas tēmu:
Lasot diskusijas, komentārus par pacelto it kā reklāmas jomu, iesaku ieskatīties terminā: Integrēta mārketinga komunikācija. Tā sastāv no Reklāmas, Sabiedriskajām attiecībām, noieta veicināšanas, Tiešās pārdošanas, un teiksim Interaktīvā mārketinga. Nelieliem uzņēmumiem iespējams, ar investīcijām reklāmā, vajadzētu ļoti uzmanīgi izvērtēt riskus, kas būs, ja investīcijas nenostrādās, kā plānots. Jo investīcijas tradicionālā reklāmas kampaņā, lai pietiekami labi aptvertu vēlamo mērķauditoriju, visticamāk, sastādīs vairāk par Ls10000. Labā ziņa, ka, ja tiešām visu kārtīgi pārdomājiet, saplānojiet, Jums bizness arī aiziet, viss notiek, strādā. Ja neko sakarīgu nedarāt komunikācijas jomā, tad, diemžēl, ļoti iespējams, ka tā arī nesagaidīsiet to brīdi, kad varēsiet kaut ko "atmest reklāmai". Man ir daudz labu piemēru, kur un kā latviešu uzņēmēji ir izauguši. Ja ir vajadzība, iespējams, varu palīdzēt. ValdisTilgalis@gmail.com, Skype:TValdis

pārstāvis/-e
no KMIK, SIA
pirms 3 gadiem

Mana pieredze Internets strādā,flaijeri strādā tikai lokāli un ne pārāk.
Jā un piedalīšanās izstādēs un konkrētās jomas speciālistu komferencēs ari darbojas.

pirms 2 gadiem

Бесплатная реклама на www.1bc.tv Присылайте статьи, новости про Ваш бизнес и мы бесплатно разместим на нашем портале. Мы бесплатно делаем рекламу и помогаем бизнесу, присылайте баннер мы разместим на своем сайте info@1bc.tv

pārstāvis/-e
no INTERSTARS, SIA
pirms 2 gadiem

интересное предложение

pārstāvis/-e
no U8, SIA
pirms 1 gada

Jaunam uzņēmumam svarīgākais būtu izveidot spēcīgu esamību interneta vidē - Mājaslapa ar spēcīgu SEO būtu galvenais. Lai potenciālie klienti var atrast Jūsu uzņēmumu meklējot Google. Es visus piegādātājus esmu atradis ar interneta starpniecību.
Turpinot darbu var pielāgoties atkarībā no nozares, vai tikšanās ar klientiem, individuālu kontaktu dibināšana vai plašāka klientu loka samiegšana ar reklāmu. Mēs uzņēmumā veiksmīgi izmantojam Facebook reklāmas, tās dod regulāru atdevi un piesaista jaunus klientus. Esošos klientu rekomendācijas arī ir ļoti svarīgas, gan rekomendācijas interneta vidē, gan ieteikumi no mutes mutē.
Nākotnē plānojam piedalīties specializētajās izstādēs.

Pievienot komentāru

Reģistrēties Komentāru pievienošana ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem

Piedalieties arī citās diskusijās:

Visas diskusijas