Pieslēgties

Diskusijas

Diskusiju sadaļā Jūs varat uzsākt diskusiju par Jums interesējošu jautājumu, kā arī Jūs varat piedalīties citu lietotāju sāktajās diskusijās. Diskusiju sadaļa aptver dažādu tēmu spektru un tajā ar informāciju dalās dažādās nozarēs strādājoši uzņēmēji.

Uzsākt jaunu diskusiju
6

Sociālie tīkli kā komunikācijas kanāls ar pircēju

Vai Jūs lietojat sociālos tīklus kā komunikācijas kanālu ar esošiem un potenciālajiem klientiem? Kāda ir Jūsu pieredze?

Diskusiju uzsāka pārstāvis/-e
no Swedbank Finanšu institūts
pirms 2 gadiem
pārstāvis/-e
no Abyling, SIA
pirms 2 gadiem

Izmantoju un pieredze līdz šim ir bijusi tikai pozitīva. Visam savs laiks un vieta, ja šāda veida komunikācija tiek akceptēta vai ierosināta no klienta puses, tad vispār lieliski. Mūsdienās jābūt atvērtam un jāseko līdz tendencēm un tehnoloģiju attīstībai.

Ļoti ērti tas ir esot ārpus biroja, jo soc tīklu sarakstēs organiski iztiekam bez liekvārdības.

pārstāvis/-e
no INTERSTARS, SIA
pirms 2 gadiem

ar mēra sajūtu - nemitīgie piedāvājumi kļūst par spamu nevis komunikāciju

pārstāvis/-e
no CIPARS VG, IK
pirms 2 gadiem

Izmantojam, bet pagaidām nesekmīgi. Laikam neesam vēl atraduši pareizo pieeju. Nodokļi un likumi dažiem liekās garlaicīgi, citiem nesaprotami. Strādājam pie tā.

pārstāvis/-e
no Swedbank Finanšu institūts
pirms 2 gadiem

varam Jums ieteikt ieskatīties saturā par sociālajiem tīkliem, tepat Business Network. Norādiet meklētājā atslēgas vārdus "sociālie tīkli, facebook u.c.". Te būs viens no piemēriem https://businessnetwork.lv/biznesa-riki/internetveikals/10-lietas-kas-jums-jazina-ja-parvaldat-facebook-lapu-52576. Mēs nākošajā gadā rīkosim seminārus, kuros tiks iekļauta šī tēma, noteikti piedalieties:)

pārstāvis/-e
no IZAUGS, SIA
pirms 2 gadiem

Pēdējā laikā arvien vairāk izmantoju Facebook messendžeri (kur komunicēju kā Facebook Lapa), lai komunicētu un atbildētu uz klientu jautājumiem. Daudz efektīvāk un ātrāk kā e-pasts + cilvēki pie tā ir pieraduši.

Katrs var sev uztaisīt linku, piemēram, m.me/meistariba (šis mūsējais, var notestēt uzklikšķinot) un ielikt savā mājas lapā (un arī, piemēram, e-pasta parakstā). Ļoti ātri un efektīvi komunicēt šādi ;)

m.me/tavasfacebooklapasnosaukums

Kopumā no komunikācijas stratēģijas Facebookā nāk ~80-90% klientu.

pārstāvis/-e
no Lietišķie multimēdiji, SIA
pirms 2 gadiem

Nevaru piekrist Jānim Jakobam, jo pēc mūsu biznesa datiem no reklāmas Facebook.com ir tikai 5 līdz 7% klientu pieaugums, tāpēc vislabākais ir klientus piesaistīt viņu vidē - darba vietās un neformālos pasākumos.

Pievienot komentāru

Reģistrēties Komentāru pievienošana ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem

Piedalieties arī citās diskusijās:

Visas diskusijas