2. apr, 2017

Swedbank konsultācijas uzņēmējiem: individuāla pieeja un risinājumi

Visiem uzņēmējiem, operatīvi sazinoties ar Swedbank – telefoniski, ar e-pasta starpniecību vai internetbankā –, ir iespēja saņemt bankas konsultantu palīdzību un profesionālus risinājumus. Par savu pieredzi, ikdienas darbā izmantojot šo pakalpojumu, stāsta viens no kafejnīcu ķēdes „Coffee Tower” īpašniekiem un finanšu direktors Kaspars Auziņš.

Bizness ir jauns

Kafejnīcu ķēdes „Coffee Tower” pirmsākumi meklējami pavisam nesen. Pirmā kafijas tirdzniecības vieta – pie Vērmanes dārza – tika atvērta 2014. gada pavasarī. Tolaik tā bija vismazākā kafejnīca Rīgā – tās platība ir tikai 2,4 kvadrātmetri –, taču tur, kā drīz vien novērtēja daudzi klienti, tika gatavota visgaršīgākā kafija līdzņemšanai. Tiesa, kafejnīcu ķēdei paplašinoties, drīz vien netālu no Pulvertorņa kafija jau tika gatavota vēl mazākās telpās – tikai 2,2 kvadrātmetros.

„Svarīgs nav telpu lielums, bet gan mērķis, ko vēlies sasniegt. Mēs apmācām savus darbiniekus, lai viņi gatavotu augstas kvalitātes kafiju,” sava uzņēmuma darbības principus skaidro Kaspars. Uzņēmums īsā laikā ir izaudzis par lielāko mazo kafejnīcu ķēdi visā Latvijā, un nu Rīgā ir atvērtas jau 12 „Coffee Tower” kafijas tirdzniecības vietas. „Tagad jau domājam par ASV tirgus iekarošanu,” ambiciozos plānus atklāj uzņēmējs. Viņš gan arī piebilst, ka ir nepieciešami līdzekļi attīstībai un ka par to arī bijusi saruna ar bankas klientu konsultantu.

Palīdz atrast risinājumu

Domājot par uzņēmuma paplašināšanu, Kaspars uz banku zvanījis vairākkārt – gan lai saprastu, kādas ir viņa iespējas rast papildu finansējumu attīstībai, gan bijis svarīgi vienoties arī par POS termināļu uzstādīšanu tirdzniecības vietās. „Mums ir specifika – viena pirkuma summa nav liela, bet pašu pirkumu skaits ir liels. Atbilstoši tam arī izdevās vienoties ar banku par abpusēji izdevīgu līgumu,” norāda Kaspars.

Tāpat, zvanot uz Swedbank, uzņēmējs saņēmis konsultantu palīdzību papildu konta atvēršanā un situācijās, kad bijušas neskaidrības ar internetbankas lietošanu. Pēc bankas konsultantu ierosinājuma Kaspars sācis domāt, vai nebūtu izdevīgāk lietot arī e-parakstu un aktīvāk iesaistīties Swedbank izveidotajā uzņēmēju tīklā Business Network.

Kā uzsver Kaspars, saziņā ar banku ir svarīga operativitāte un laika ietaupījums – filiāles apmeklējuma vietā tagad ir ļoti ērti vienkārši piezvanīt vai uzrakstīt e-pasta vēstuli, un atbilde tiek saņemta ļoti operatīvi. Turklāt, kā norāda uzņēmējs, svarīgi, ka klientu konsultanti spēj iedziļināties problēmā un meklē risinājumu, iesaka lietas, kas palīdz biznesa attīstībai.

Tepat līdzās

Šobrīd jums vairs nav nepieciešamības doties uz filiāli un tērēt laiku, ar bankas konsultantu tiekoties individuāli. Telefoniski, e-pastā vai internetbankas sarakstē konsultants jums sniegs gan nopietnu finanšu pakalpojumu atbalstu, gan palīdzēs operatīvi atrisināt ikdienas darbā radušos jautājumus. Lai arī saziņa viena darījuma ietvaros notiek ar vienu klientu konsultantu, aiz tā stāv visa Swedbank profesionāļu komanda, kas vajadzības gadījumā tiek iesaistīta, lai rastu vislabāko risinājumu un sniegtu nepieciešamo atbalstu uzņēmējiem. Tādējādi jūs saņemat vislabāko bankas piedāvājumu.

Tagad pa telefonu ir iespējams:

  • pasūtīt norēķinu karti;
  • noslēgt e-rēķinu līgumus;
  • veikt izmaiņas noguldījumu līgumos;
  • saņemt konsultāciju par brīvo naudas līdzekļu izvietošanu;
  • saņemt konsultāciju uzņēmuma finansēšanas jautājumos;
  • saņemt bankas garantijas darījumiem vai iepirkuma konkursiem;
  • saņemt konsultācijas un noslēgt līgumus par citām attālinātās apkalpošanas iespējām, piemēram:

Swedbank Gateway,

elektronisko norēķinu sistēmu,

SMS banku,

BankLink norēķiniem internetā,

POS termināļiem.

Vairāk par Swedbank konsultāciju centra sniegtajiem pakalpojumiem uzzini mājaslapā.

„Man ir ļoti svarīgi, lai, piezvanījis uz banku, es saņemtu pārliecību, ka ir konstruktīva sadarbība, ka pretī ir konsultants, kurš ir precīzs un vienmēr atbild uz maniem jautājumiem gan telefoniski, gan arī tad, ja uzrakstu e-pastu. Turklāt tas notiek ātri.”

Aptauja

Kura, tavuprāt, ir tavas finanšu veselības vājākā vieta?