Raksta attēls

Bankas pakalpojumi uzņēmumiem - attālināti

Vīrusa Covid-19 izplatības laikā ir būtiski ievērot piesardzības pasākumus, tāpēc aicinām izmantot bankas pakalpojumus attālināti, un Swedbank uzņēmumiem nodrošina visus ikdienas pakalpojumus internetbankā vai mobilajā lietotnē. Tāpat piedāvājam konsultācijas uzņēmumiem arī pa tālruni jums ērtā laikā. Savukārt, ja jūsu uzņēmumam vīrusa radītās krīzes dēļ nepieciešamas kredītbrīvdienas vai kāds cits risinājums, aicinām rakstīt bankas ziņojumu.

Ikdienas lietas – internetbankā

Internetbankā, autorizējoties ar Smart-ID vai eID, iespējams ne tikai veikt vietējos un starptautiskos maksājumus, bet arī ērti pārvaldīt kartes, iegādāties apdrošināšanu u.c. Atcerieties, ka internetbankā uzņēmumiem ir iespēja arī aktivizēt karti, pārvaldīt tās limitus un iespējas, vai arī nepieciešamības gadījumā veikt tās bloķēšanu vai darbības apturēšanu.

Tāpat ir iespējams ērti pārvaldīt savus internetbankas lietotājus un limitus –autorizējoties ar Smart-ID vai eID, nosakiet attālināti, kurš un ko var darīt jūsu uzņēmuma internetbankā.

Administrējot internetbankas lietotājus attālināti iespējams:

  • pievienot vai dzēst lietotājus;
  • mainīt lietotāju režīmus;
  • mainīt kontu, maksājumu un lietotāju limitus un režīmus.

Noslēdziet un parakstiet līgumus

Lai parakstītu dokumentus, uz filiāli doties nav nepieciešams. Labāk izmantojiet Smart-ID, kodu kalkulatoru vai eID karti un parakstiet līgumus par POS termināli, līzingu, kredītu un citiem produktiem attālināti. Pēc dokumentu parakstīšanas, sekojiet līdzi dokumentu statusam internetbankā. Parakstītie dokumenti tiek saglabāti un ir pieejami internetbankā līdz līguma termiņa beigām.

Ja nepieciešams, piesakieties kredītbrīvdienām

Iespējams, saistībā vīrusa Covid-19 ietekmi uz ekonomisko situāciju, jums ir nepieciešamas kredībrīvdienas. Visiem Swedbank klientiem, kuriem līdz šim mirklim nav bijušas kredītmaksājumu grūtības,  ir pieejamas kredītbrīvdienas jeb iespēju uz laiku atlikt kredīta pamatsummas maksājumu līdz pat 6 mēnešiem, un par šo pakalpojumu komisijas maksa netiks ieturēta. Lai pieteiktos kredībrīvdienām, aicinām rakstīt bankas ziņojumu internetbankā.

Atveriet uzņēmuma papildu kontus attālināti

Ikvienam uzņēmumam internetbankā ir iespēja atvērt jaunus papildu kontus, turklāt bezmaksas. Parakstīt līgumu attālināti var uzņēmuma paraksttiesīgā persona ar vienpersoniskām paraksttiesībām.

Swedbank piedāvā jaundibinātajiem uzņēmumiem atvērt pagaidu kontu pamatkapitāla iemaksai, ko pēc uzņēmuma reģistrācijas Uzņēmumu reģistrā var noformēt kā norēķinu kontu.

Kā liecina Swedbank statistika, tad šā gada februārī pagaidu kontus par norēķinu kontiem attālināti noformēja 44% uzņēmumu no kopumā jaunatvērtajiem kontiem.

Savukārt norēķinu kontu, bez pagaidu konta atvēršanas, šajā pašā laika posmā izvēlējās atvērt 38% klientu no kopumā jaunatvērtajiem kontiem.

Pasūtiet debetkarti (un saņemiet to pastkastītē) – Swedbank biznesa debetkarte ir palīgs ikdienas biznesa pirkumiem, piemēram, iegādājoties degvielu un materiālus, pasūtot izejvielas, vai sedzot komandējuma izmaksas. Ar biznesa debetkarti tiek nodrošināts vienkāršāks ikdienas darbs uzņēmuma grāmatvedim. Visērtāk karti pieteikt un noslēgt Kartes līgumu ir internetbankā uzņēmumiem. Pieteikumu var aizpildīt jebkurš uzņēmuma internetbankas lietotājs. Kartes saņemšana 5–10 dienu laikā pa pastu uz bankā norādīto uzņēmuma kontaktadresi jebkur pasaulē. Kartes sūtīšana pa pastu ir bez maksas.

Papildu POS termināli savām tirdzniecības vietām – ja ir ar banku noslēgts līgums par karšu pieņemšanu tirdzniecības vietās, tad papildu POS termināļus varat pievienot digitāli. Swedbank piedāvā dažādus karšu termināļus, atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un tirdzniecības vietas specifikai. Internetbankā izvēlieties “Pievienot jaunu POS termināli”:

  • norādiet informāciju par savu tirdzniecības vietu un izvēlies termināļa veidu. Jūs varat izmantot savu POS termināli vai nomāt to no bankas;
  • apstipriniet līgumu(-us), izmantojot Smart-ID vai eID;
  • līgums tiks aktivizēts trīs darba dienu laikā, un mūsu sadarbības partneris ar jums sazināsies, lai vienotos par termināļa uzstādīšanas laiku.

Smart-ID – ērtākais autentifikācijas veids

Gandrīz 70% Swedbank klientu – uzņēmumu, kas izmanto internetbanku, jau ikdienā lieto Smart-ID kā autentifikācijas rīku. To ērti izmantot viedierīcēs, lai apstiprinātu maksājumus vai parakstītu līgumus.

Jāatgādina, ka ir divi Smart-ID veidi. Pirmais – Smart-ID Basic, ko var izmantot bankas piedāvātajiem e-pakalpojumiem un reģistrēt pats, izmantojot kodu kalkulatoru vai Smart- ID. Tas piedāvā arī uzlaboto elektronisko parakstu ar nekvalificētu sertifikātu. Otrais – Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts (QES), kuru  variet reģistrēt paši ja iepriekš jums ir bijis Smart-ID Basic, veicot pases vai ID kartes un sejas skenēšanu. Tas ļauj pieslēgties pie e-pakalpojumu sniedzējiem, kuriem ir līgums ar SK ID Solutions AS. Tas ļauj parakstīt dokumentus ar kvalificētu elektronisko parakstu, kas ir pielīdzināms ar roku parakstītam dokumentam.

  • Vairāk par Smart-ID lejuplādēšanu un dažādiem praktiskiem jautājumiem varat uzzināt šeit.

Konsultācijas attālināti

Ja jums nepieciešama individuāla konsultācija, piesakieties tai pie mūsu speciālistiem šeit. Piesakieties konsultācijai par finansēšanas jautājumiem, skaidras naudas pārvaldības iespējām vai citām jūsu uzņēmumam svarīgām tēmām; saņemiet atgādinājuma īsziņu un tad - zvanu jūsu izvēlētajā laikā.

Banka jūsu kabatā – mobilā lietotne

Aplūkojiet konta atlikumu un veiciet maksājumus, kā arī apstipriniet jau iepriekš sagatavotus maksājumus. Administrējiet biznesa kartes mobilajā lietotnē, kur tiksiet automātiski novirzīti uz internetbanku uzņēmumiem ar mobilajām ierīcēm pielāgotu dizainu. Sekojiet līdzi valūtas kursu izmaiņām un veiciet valūtas maiņu.

Zvaniet konsultāciju centram pa tālruni 67444444, ja:

  • neatrodat atbildes uz jautājumiem internetbankas sadaļā "Klientu atbalsts";
  • ja nepieciešams veikt līguma limitu izmaiņas;
  • ja nepieciešama palīdzība atrodoties ārvalstīs vai arī jārisina citi steidzami jautājumi.