Swedbank un Google rīkotais seminārs - Digitālais mārketings

Digitālais mārketings ir iespēja biznesam, kas vēlas attīstīties šodienā un komunicēt atbilstoši mūsdienu tendencēm. Tādēļ Swedbank kopā ar Google rīkoja semināru: “Digitālais mārketings – kā panākt, lai tas strādātu Jūsu uzņēmuma labā?”

Digitālais mārketings visai strauji ieņem nozīmīgu lomu klasiskā mārketinga izpratnē, kļūstot par neatņemamu tā sastāvdaļu. Nenoliedzami, Google ir ietekmīgs digitālā mārketinga spēlētājs, nesot arī populārākā meklētāja godu tīmeklī, ar ko saskaras daudzi un daudzviet.

Google ir globāls meklētājs, kas ir daļa arī no Latvijas digitālā mārketinga. Uzņēmējiem ir svarīgi zināt tā sniegtās iespējas, tādēļ seminārā tika akcentēti biznesa un digitālā laikmeta mijiedarbībā aktuālie jautājumi: kā sākt digitālo mārketingu? Kādas ir tendences digitālajam mārketingam biznesa vidē? Ko var piedāvāt Google Adwords?

Šos un citus jautājumus semināra laikā aktualizēja vairāki jomas pārstāvji, tostarp Toma Grinytė, Google Partneru koordinatore Baltijas valstīs un Reinis Zitmanis, digitālā mārketinga un IT eksperts; 

Pat ja nevarējāt piedalīties seminārā klātienē, uzzini šo jomas ekspertu viedokļus par digitālajām tendencēm biznesa vidē.