4. jūl, 2016

6 rīki, kas palīdzēs pārvaldīt uzņēmuma sociālos tīklus

Mūsdienās ir izveidojies tāds joks- ja neesi reģistrējies Facebook, tevis nav vispār. Un patiesi, sociālie tīkli ir pirmā vieta, kur tevi meklēs klienti. Ja neesi veltījis laiku, lai izveidotu sava uzņēmuma lapu sociālajos tīklos, var nākties daļu klientu atdot konkurentiem. Taču labāk vēlāk, nekā nekad, tāpēc piedāvājam aplūkot dažādus sociālo tīklu apkalpošanas rīkus, kas visu darbību padarīs daudz vienkāršāku.

1. EveryPost
Šajā rīkā vari rediģēt bildes, plānot ierakstus sociālajos tīklos un dalīties ar saturu Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest un Tumblr. Šis rīks būs parocīgs tiem, kuri biznesu vada, izmantojot tālruni, jo rīks pieejams gan Android, gan iOS operētājsistēmām.

2. Bit.ly
Bit.ly rīkā vari saīsināt saiti kas, piemēram, ved uz tavu mājas lapu. Bit.ly fiksē klikšķus uz konkrētās saites. Tas nozīmē, ka vari sekot līdzi plūsmai, lai vēlāk novērtētu un analizētu konkrētos ierakstus. Rīks piedāvā izveidot saīsinātu linku, kuram vari dot unikālu nosaukumu.Tas noderēs, lai popularizētu sava uzņēmuma vārdu.

3. Later
Sociālo tīklu rīks Later noderēs tiem, kuri aktīvi izmanto Instagram. Tas ļauj ieplānot ierakstu publicēšanas laiku, kā arī no viena Later konta varēsi pārvaldīt vairākus Instagram kontus. Šis rīks piedāvā arī iespēju apskatīt plānoto ierakstu vēl pirms tā publicēšanas.

4. Tailwind
Šis rīks radīts, lai ērti apkalpotu Pinterest.com. Ar tā palīdzību, vari ieplānot ierakstus un saņemt sociālā tīkla aktivitātes apkopojumu. Šis rīks spēj noteikt, kurā laika posmā ierakstu būtu vislabāk publicēt, respektīvi, kad tas sasniegs vislielāko mērķauditoriju, tāpēc īpaši ieteicams uzņēmumiem, kuri aktīvi darbojas vai vēlas sākt darboties Pinterest.com.

5. Buffer
Buffer ir rīks, kas piedāvā apkalpot visus sociālos tīklus uzreiz. Viss, kas tev jāizdara – jāpiereģistrējas un jāsavieno konti. Tas noteikti atvieglos sociālo tīklu apkalpošanu, jo ierakstus varēsi ērti plānot, kā arī tas piedāvā analīzi par tavām darbībām sociālajos tīklos. Kā saka – redzēsi, cik labi kas ir „aizgājis”.

6. SproutSocial
Šis rīks sadarbojas ar Twitter, Facebook un LinkedIn. SproutSocial piedāvā ieplānot ierakstu publicēšanas laiku un analizē lietotāju aktivitāti tieši tavos sociālajos tīklos. Tam ir viena ienākošo ziņojumu pasta kastīte visiem sociālajiem tīkliem, lai neviens klientu ziņojums netiktu palaists garām.