Pamatojoties uz uzņēmuma aktivitātes reitingu, tiek veidots kopējais Business Network uzņēmumu reitingu tops. Uzņēmumiem ar augstāko reitingu un vietu topā būs iespēja saņemt īpašas priekšrocības:

  • ielūgumus uz Swedbank un sadarbības partneru semināriem;
  • publicitātes iespējas Swedbank kanālos, sociālajos tīklos;
  • iespēju savu īpašo piedāvājumu izteikt Swedbank klientiem privātpersonām

Kā pelnīt reitingu punktus

  • Reģistrējot savu uzņēmumu Swedbank Business Network
  • Publicējot plašu informāciju par uzņēmumu
  • Dibinot arvien jaunus biznesa kontaktus
  • Veidojot īpašos piedāvājumus citiem Business Network dalībniekiem
  • Aicinot citus uzņēmumus pievienoties Business Network

Reitinga topa labumi

  • Uzņēmumi, kas iekļūs reitinga TOP 10, saņems ielūgumus uz finanšu un biznesa attīstības semināriem, ko organizē Swedbank Uzņēmējdarbības kompetences centrs.
  • Papildus būs iespēja uzņēmumam publicēties Swedbank Uzņēmējdarbības kompetences centra mājaslapā www.manambiznesam.lv – šīs publikācijas būs laba reklāmas iespēja jūsu uzņēmumam!
  • Tāpat TOP 10 uzņēmumiem tiks piedāvāta iespēja apmeklēt Swedbank rīkotos brokastu seminārus par uzņēmējdarbībā aktuālām tēmām.
  • TOP 3 reitinga īpašnieki būs redzami Swedbank Business Network vidē – tā būs lieliska uzņēmuma reklāma citu uzņēmēju vidū.
  • Sasniedzot 500 punktus, uzņēmums varēs izteikt piedāvājumu Swedbank plašajam privātpersonu lokam lojalitātes programmā „Gudrie punkti”.

Piedāvājumu Swedbank privātpersonām lojalitātes programmā “Gudrie punkti” rezervācijas kalendārs

Kalendārs ir redzams visiem, bet rezervācijas var veikt tikai uzņēmuma konta administrators. Ar kalendāra palīdzību ir iespējams pārskatīt un rezervēt pieejamos un uzņēmumam vēlamos laikus sava īpašā piedāvājuma izteikšanai visiem Swedbank klientiem programmas “Gudrie punkti” sadaļā „Savā bankā izdevīgāk”.

Kalendārā katra nedēļa ir atvēlēta noteikta veida piedāvājumiem, atbilstoši sezonalitātei un klientu vajadzībām. Katrā brīvajā nedēļā ir iespējams pieteikt 9 dažādus piedāvājumus. Līdzko 9 uzņēmumi tos pieteikuši, konkrētā nedēļa rādās aizņemta.

Aizpildot rezervāciju, jānorāda sekojoši lauki: piedāvājuma nosaukums, piedāvājuma apraksts un noteikumi, vecā un jaunā cena (atlaidei noteikti jābūt ir 30%), piedāvājuma attēls, piedāvājuma saņemšanas vieta, piedāvājuma (kupona) izmantošanas termiņš (minimālais termiņš ir 2 nedēļas).