Business Network lietotāji, izmantojot īpašu rēķinu veidošanas programmu, var ātri un vienkārši izveidot un izdrukāt rēķinus sadarbības partneriem un klientiem. Ja rēķins tiek izrakstīts citam Business Network reģistrētam uzņēmumam, to var nosūtīt Network ietvaros, turklāt atbilstošais lietotājs rēķinu var apmaksāt, izmantojot iepriekš sagatavotu maksājuma uzdevumu. Izveidotajiem rēķiniem var norādīt arī apmaksas datumu un pēc pārskaitījuma saņemšanas atzīmēt tos kā apmaksātus. Šajā sadaļā var aplūkot visus neapmaksātos rēķinus atsevišķi, kā arī informāciju par visiem rēķiniem. Rēķini tiek sinhronizēti ar kalendāru, tādējādi var saņemt atgādinājumus par laikus neapmaksātiem rēķiniem.

Rēķinu var izveidot, pamatojoties uz informāciju, ko saņemsiet ziņojumā no jūsu piedāvājuma potenciālā pircēja; ja vienosieties par darījumu, sadaļā “Rēķini” atradīsiet sagatavi. Rēķinā jānorāda arī samaksas termiņš, jo pēc tā beigām rēķins vairs nebūs derīgs.

Sadaļā “Rekvizīti” varat atrast pircēja uzņēmuma nosaukumu, savukārt sistēma rēķinā automātiski ierakstīs jūsu un pircēja rekvizītus. Jums atliks tikai ierakstīt summu un pārbaudīt, vai summa, atlaide un PVN ir norādīti precīzi.

Kad rēķins būs veiksmīgi sagatavots, tas būs pieejams sadaļā “Rēķini/Neapmaksātie”. Tiklīdz rēķins tiks samaksāts, jums jānomaina tā statuss uz “Apmaksāts”.