Pieslēgties

Vai katrs bizness var būt internetā?

Vai izmantojat visas interneta sniegtās iespējas savā labā, vai par to vēl tikai domājat? Novērtējiet to uzņēmuma online klātbūtnes pašvērtējuma testā.

1. Mana uzņēmuma mājas lapa:

A. Neeksistē
B. Ir svarīgs pārdošanas rīks, kurā aktīvi tiek iesaistīti klienti
C. Ir vienkārša, kalpo kā vizītkarte

2. Mana uzņēmuma sociālo mediju konti (piemēram, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok u.c.):

A. Manam uzņēmumam nav sociālo mediju konti
B. Tiek aktīvi pārvaldīti un regulāri veido uzņēmuma tēlu, piesaista jaunus klientus
C. Ir izveidoti, taču netiek uzturēti aktīvi un nav izstrādāta stratēģija, kā tos pielietot

3. Tagad atverot Google.com un ierakstot sava uzņēmuma nosaukumu, kas ir redzams?

A. Uzreiz priekšā parādās saites un saturs, kas lieliski parāda mana uzņēmuma piedāvājumu un to ir vienkārši iegādāties
B. Pirmajā lapā neredzu neko daudz par savu uzņēmumu, kas viestu uzticību vai vēlmi kļūt par klientu
C. Uzņēmuma vārds un informācija parādās, taču nav īsti skaidrs piedāvājums vai kā līdz tam tikt

4. Iejūtoties sava potenciālā klienta ādā un tagad ierakstot google.com vajadzīgo produktu vai pakalpojumu, kas ir redzams?

A. Uzreiz nonāku pie sava produkta vai pakalpojuma, pāris klikšķi un esmu visu izdarījis
B. Izskatās, ka mans piedāvājums tur parādās, taču apkārt ir tik daudz konkurentu, kuru piedāvājums noformēts stipri labāk
C. Mans uzņēmums pat īsti neparādās pirmajās meklētāja lapās

5. Caur kādiem kanāliem runājat ar saviem klientiem?

A. Tikai klātienē
B. Klātienē, telefoniski, e-pastos
C. Jebkurā formā, kurā klients vēlas, sociālos medijus ieskaitot

6. Cik labi pazīsti savus klientus?

A. Man ir izstrādāta klientu vadības sistēma, kuras datubāzē ir informācija par klientiem un mūsu sadarbību
B. Ir vairāki regulārie klienti, kurus pazīstu un sadarbojamies bieži, bet par lielāko daļu neko daudz nezinu
C. Klientus nepazīstu, tikai pārdodu viņiem preces/ pakalpojumus

7. Kā vērtējat sava biznesa online klātbūtni?

A. Mans bizness ir online vidē ar mērķi virzīt klientus uz tradicionālajiem sadarbības formātiem (e-pasts, telefons, klātiene)
B. Mans bizness praktiski nepiedalās online vidē, bet apsveru to mainīt
C. Mans bizness ir praktiski dublēts online vidē – tiešsaistē notiek mārketings, pārdošana, klientu serviss un citas darbības

Jūsu rezultāts: ''Online vidē kā mājās''

Izskatās, ka online vide ir apgūta un tiek efektīvi pārvaldīta! Vērība un jaunu iespēju pētīšana palīdzēs sasniegt jaunas biznesa virsotnes tiešsaistē. 

 

Skatieties uzņēmēju mācību cikla otro videolekciju ar Miķeli Bendiku un uzziniet “Vai katrs bizness var būt internetā?

Jūsu rezultāts: “Virziens pareizs, nākamā pietura – digitālā transformācija!”

Izskatās, ka labs gabals ceļa uz veiksmīgu online klātbūtni noiets, jāturpina iet!

 

Skatieties uzņēmēju mācību cikla otro videolekciju ar Miķeli Bendiku un uzziniet “Vai katrs bizness var būt internetā?

Jūsu rezultāts: “Apsveicam ar transformācijas ceļa sākumu, viss izdosies!”

  • Biznesa iespējas un klienti atrodas online vidē, laiks mazliet labāk apgūt tiešsaistes vidi uzņēmuma attīstībai.

Skatieties uzņēmēju mācību cikla otro videolekciju ar Miķeli Bendiku un uzziniet “Vai katrs bizness var būt internetā?